Pyszny fastfood na śniadanie

zapiex

Macie czasem ochotę na nietypowe i szybkie śniadanie? My bardzo, szczególnie jeśli mamy mało czasu i potrzebujemy jakiejś odmiany! Ostatnio wpadłam na pomysł, żeby naszą codzienność trochę wywrócić do góry nogami i przygotować….pyszne zapiekanki! Ten pomysł bardzo spodobał się Łukaszowi – mojemu mężowi 🙂

Zapiekanki jak wiadomo, można przygotować ze składnikami, które lubicie najbardziej. My postawiliśmy na klasykę 🙂 Co prawda, lepiej przygotować 1 niż 2, szczególnie jeśli jest to „jedzenie oczami” (tak jak w moim przypadku). Będę szczera – trochę przeceniłam swoje możliwości jedzeniowe! Ale kto by pomyślał, że taka jedna zapiekanka może być całkiem treściwa?!

Łapcie przepis i smacznego 🙂

recipe zapiexy

 

2 thoughts on “Pyszny fastfood na śniadanie

  1. Dorabiałam kiedyś w budce z fast foodem i tam zapiekanki były bardzo popularne 😉 Bagietka przekrojona na pół, posmarowana „zupą” z tarkowanych pieczarek i cebulki, na to ser tarty 🙂 To do opiekacza i dużo warzyw i pychotka 😉

    Lubię to

    1. Nie przepadam za pieczarkami, ale pamiętam zapiekanki z moją mamą na mieście – do dziś mam to wspomnienie w pamięci! I te pieczarki pod serem! 🙂

      Lubię to

Skomentuj

